5 Jan

Nu har jag fått tid till att skriva igen, julen är över och ny år oxå. Jag börjar skolan på torsdag.

Under lovet har jag bara jobbat, det är först nu jag har lov. Haha i två dar, känns lyckat.  
Ska till läckaren på fredag och se vad dem säger om mitt knä, har magnet rönkatde nu under lovet. Så det ska bli skönt och se vad dom säger att det är för fel, har bara ont i ett vist läge.

Vad mer ska jag berätta, det är 1 halv metrer snö utan för mitt fönster och det är snart dax att byta design igen. 

Förrutom allt det så längtar jag tillbaka till isen något förjävligt. Kan ju bara hoppas på att jag får komma tillbaka på isen innan det här året är slut. Har bestämt mig för att träna nu här hemma och sen får jag se om jag ¨åker ner till rälje 0och trännar lite där oxå fast det känns lite onödigt, eftersom jag bara är med på fysen. Men men får se hur jag gör.

Får se när jag skriver nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0