Du och jag finns inte längre och det har vi inte gjort på ett bra tag...

Jag måste nog in se en sak, jag skanar dej. Vi gick skilda håll för drygt 1½ år sen om inte mer. Jag minns våran tid, när vi t.ex. pratade i telefon minst 2 timmar varje dag. Vi höll ihop under 4 år tror jag att det var. 4år då ingen kunde skilja på oss. Sen hände det som inte fick hända vi bråkade om en skit sak och sen den dagen hittade vi inte tillbaka. Jag skanar den tiden när vi hittade på dem mest knäppa sakerna. Du var den ända jag kunde lita på under den tiden men sen försvan vi. Vi blev åt två håll. Vi försökte komma tillbaka till den vänskap som vi hade men det funkade inte. Idag kan vi höra av oss via sms men kanpt något mer. Vi har setts i ishallen några gånger men dem stunderna känns så konstiga, jag vet inte riktgit hur jag ska bete mig och du vet kanske inte heller det. Men iaf jag skanar våran tid då det var du och jag mot alla andra, den tiden då vi var som ett, den tiden då det var Anni och Doris. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0