Dagens träning

Så nu är jag nöjd med hur bloggen ser ut. 

Hade träning idag och allt gick bra tills sista övning jag skulle vara med på. Jag kör den ett tag tills det är typ 3 min kvar av den övningen. Då gör jag illa knät på något sätt och min första tanke är fan jävla skit inte igen. Menge och Benny kommer fram och frågar hur det är jag säger bara att det gör ont och dem frågar om dem ska lyfta upp mig. Mitt svar tilld et blir nej, låt mig ligga här. Haha typiskt mig lixom. Men efter ett lite tag så känner jag att det inte gör ont där det brukar utan på fram sidan utav knät, jag ställer mig upp och åker till båstet.

Vet inte om alla reagerade på vad som hände, men jag kan säga att jag inte har specielt ont nu och att jag ska till min rehab tränare på torsdag och snakca med henne för att se vad hon säger. jag tror att jag kan ha över ansträngt den musken som går på fram sidan utav låret och ner till knät. Varför jag tror det är för att jag inte har spelat hockey på ett tag och sen gick jag in lite för tufft idag dum som jag är. måste börja träna mer fram sida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0