Funderare...

Jag kan nästan sträcka ut mitt skaddade ben helt efter en vecka imorgon. Är riktigt frustrerade över att jag hoppade på den där jävla blå grejen. Jag skulle sagt nej, men hur ska jag vet om min kropp klara det eller inte det är inte jag som är utbildad och jag hade inge ont längre och jag kunnde sitta på huk ett lite tag utan att det gjorde ont.  Stora frågan är nu ska jag byta rehab igen eller köra helt själv. Jag vet att jag måste träna upp fram och baksida lår och allat annat på min kropp oxå för den delen. Men ska jag göra det på egen hand med hjälp av brosan på hans gym i tumba eller ska jag vara kvar där jag är nu. Måste verkligen fundra på det här och hitta det som är bäst för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0